Sunday, August 19, 2007

walkie-talkie untuk dijual!!!!!

aku ingat nak jual handy aku..

handy ni jenis icom V8 a.k.a lalat hijau..


nak upgrade sikit la...


aku baru je pakai handy ni dalam 4 bulan je..

semua masih dalam keadaan terbaik...


so kepada sesiapa rase2 nak beli handy aku ni...

sila2 la tinggalkan comment & offer aku bape ko nak..

jgn la taruk murah sangat..

kesian la kat aku...huhu...



gambar ade aku selit sekali kat sini..

kgn korang ingat aku jual air tin tu pulak..

kehkeh...

2 comments:

Pyan said...

weeiii...apsal ngan ko nyer V8?? dah tak beshh ker?? ko nak upgrade yg mana ??? handie lain atau mobile nyer???

Gent Creative Photography said...

aku nak tukar pakai mobile la pulak..
aku nak amik icom 2200H tu..

ko stanby je..
nanti dah ade buyer aku carik ko..
hehe..