Friday, July 11, 2008

huarrrggghhhh!!!!!!!

lame dah tak update blog..
byk dah bende jadik selama aku tak wat pape kat sini..
aku cuba listkan la kat sini :

- aku dah lulus ujian radio amatur (RAE) dan skang aku dah ade callsign (9W2GNT) kalo dalam phonetics Nine Whiskey Two Golf November Tango.dah 2 kali aku amek..last2 lulus gak..alhamdulillah...

- aku dah benti keje kat yayasan kepimpinan perdana..aku skang keje sebagai runner 4wd kat showroom proton..hmm...gaji lagi sikit dari dulu,tapi byk side income..huhu...

- aku dah mula serius dlm bidang fotografi..buat mase skang,aku byk amek buat wedding photography..byk2 terima kasih kat ARM sebab yakin ngan aku buat shoot wedding ko..ko la customer pertama aku..huhu...pasni kalo kawin lagi jgn lupe jemput wehh!!!!..kehkeh...

jap2..aku lupe ape lagi daa..aku kene publish dulu post nih..pc aku nih selalu buat hal..jap lagi asik padam sendiri jek..jap ekk....

No comments: