Thursday, September 4, 2008

Happy Birthday Mama...

wahh..semalam aku gi buka puasa kat Awana,Genting Highland..
actually memang tiap2 taun kiteorg satu family pegi berbuka kat situ..tapi biasenye time pertengahan puasa..
tapi kali ni lain..kiteorg pegi pd permulaan puasa..
ni pon sebab birthday mak aku..
ayah aku nak buat surprise..
die siap sms suruh confirmkan nak join dorang ke tak..
besday mak aku takkan aku tak nak join kan..

so..blk je dari keje,aku terus siap2 nak ke sane..
family aku yg lain sume dah gerak awal2 lagi dah..
dalam pkl 6 aku gerak dari umah pegi amek PA aku dulu.. (PA??huhu...)

kiteorg sampai awana lebih kurang pkl 8 gak.
jalan jem tak henggat punye..
sampai2 tgk rupenye sepupu aku pon ade gak ngan member die..
adik aku lak bwk kawan die..
so jadik lebih meriah la..

aku pon ade bwk hadiah special utk mak aku...
tadaaaa....hadiah ape??mane bleh bagitau..
tapi yg aku tau,mak aku memang suke sgt ngan hadiah aku tu...
memang hadiah ni yg die tunggu selama ni..hehe...

lepas tu ape lagi...
aku ngan PA aku pon membaham segala makanan yg ade..
sampai rase cam sume yg aku mkn tu nak kuar blk,baru la aku stop..huhu..

jadik hari ni,masa depan aku dah sampai ke tahap 30%..
maknanye ade lagi 70% nak sampai ke puncak...

untuk mama..
Happy Birthday..
along sayang mama sangat2..
terima kasih kerana menjaga along & melayan kerenah along selama ni..
u are the best mama in the world...
love u...love u...love u...

1 comment:

dya ika said...

ika sayang mamma jgk