Saturday, November 8, 2008

ape pendapat korang??

aku nak mintak pendapat korang la..
ape korang rase,kalo korang ade kawan yg kawen @ bertunang secara senyap..

senyap maksud aku die tak bagi jemputan @ bagitau pasal majlis die..
ade ke patut??

dah la umah die dekat ngan aku..
kalo aku nak balik umah @ kuar,mesti lalu kat umah die..

alih2 satu hari tu aku nampak ade khemah kat umah die..
bile aku sms tanye pasal khemah tu,baru die terhegeh2 nak ajak aku dtg...

sory la..bukan aku xnak dtg..
aku tak harap pon nasik kat umah ko..
umah aku pon ade nasik..

tapi ape salahnye kalo ko abeskan rm0.10 dari kredit henpon ko utk sms kat aku ckp ko nak adekan majlis...

SUSAH SANGAT KE???!!!!!

ko dah jadik kawan aku dekat 12 tahun...
takkan rm0.10 pon ko bekire sgt??

kalo ko bace blog aku nih,aku harap sgt ko jgn la buat camni kat kawan2 ko time kawin nanti..
buatnye xde sorang pon member2 yg dtg kenduri ko nanti camne??
ape perasaan ko lak???

papepon,aku nak ucapkan selamat bertunang kat ko...
semoga kekal ke jinjang pelamin...

5 comments:

nizam_5282 said...

Harap jangan la begitu. Tujuan kita bertunang atau kahwin adalah untuk menghebahkan perkara yang baik. Perkara yang sama pernah berlaku kat aku. Aku pun tak harap nasi kenduri, cuma sedikit peringatan tanda hormat.

Gent Creative Photography said...

yup..betul tu zam..
aku terkilan sangat2..
xsangka die sanggup xajak kawan2 die..
xpe la..
mungkin die malu kot ade kawan2 cam aku nih..

MyeAqma said...

dont worry, nnti mai tawen or tunang mai invite sumer2 k... bawak bersabar.. lalalala~~

acaizegrete said...

huhu.. ko ni gent..

kot2 die kawen ngan awek lama ko ke?.. mane tau kan?.. sbb tu arr die tk ajak ko.. kang jadi cam cite Sembilu 2 plak kang...hahaha...

aku pun pnah kena arr gent.. senang je.. buat tktau.. kira klau die tk jemput tu.. just assume.. die tknak kwn ngan kita.. and kita tk penting dlm idup die..so.. let it go jek..

huhu.. nanti aku nk kawen.. aku konfem jemput ko gent.. ntah2 nanti ko yg jadi photographer.. huuhu..

haa.. ni dh plan ni.. nanti bg arr diskaun.. rege kengkawan.. hahaha...

nizam_5282 said...

Acai nak kawein senyap2 tryla... Kalau tak jemput aku, aku bakar rumah lu. Aku tau rumah ko. Weh Acai, kata nak belanja Mekdi? Bila. Punyala lama aku tunggu. Blahla lu....