Friday, December 19, 2008

alhamdulillah...

aku baru balik dari kursus perkasa diri tajaan tempat keje aku..
alhamdulillah,aku banyak temui ilmu kat sane..
xkire la ilmu pape pon..
yg penting,aku byk mengenali islam dgn lebih terperinci...
ya allah..banyak lagi rupenye dalam islam yg aku tak tau..
dah bleh cakap lagi sikit nak jahil dah nih...

seronok memang xyah cakap la..
memula nak pegi tu memang malas je..
bile dah sampai,memang rase xnak balik..

3 hari 2 malam aku kat sane memang tak cukup..
byk lagi yg patut aku & peserta lain kene belajar..

bak kate ustaz tu,kita ditemukan disini atas kehendak DIA...
masyaallah...besar kuasa tuhan...
mungkin DIA nak aku kembali kepadanya...
dah jauh aku pegi ni..
baru skang aku nampak jalan balik...

gambar??nanti aku upload la...
xlarat nih..
internet umah aku kene potong lak...huhu..
ni pon online wifi je kat restoran ameer bangi sklai makan nasi ayam....

k la..aku upload 1 gambo je dulu ek..
tata..
assalamualaikum...

2 comments:

yisuzy said...

alhamdullillah... ko dah berubah gent. :-)

Gent Creative Photography said...

alhamdulillah..harap2 camtu la..