Wednesday, December 31, 2008

Selamat Tahun Baru!!!!

Yeaaa...selamat datang tahun 2009...
di kesempatan ni aku nak ucapkan selamat tahun baru kpd semua pengunjung blog aku nih..
semoga tahun ni akan lebih baik dari tahun sebelumnya...

kalo tiba tahun baru,mesti org akan bercakap pasal AZAM...
azam??encik Azam ke??huhu...
yg aku tau,azam selalu mesti tak tertunai...
azam aku tahun ni??hmmmm....
rasenye same mcm tahun lepas kot...
sebab tahun lepas punye pon mcm xtertunai lagi...

azam aku,nak perbaiki diri dan hidup aku...

korang sama2 doakan aku ek...

Selamat Tahun Baru 2009!!!!

2 comments:

Neija13 said...

Ya Allah ya Tuhanku, Engkau berkatilah dan rahmatilah hidup saudaraku ini.. permudahkanlah urusan beliau d dunia ini..kurniakanlah cahaya kebahagiaan dan kesejahteraan kepada beliau dan tabahkan hatinya dlm menghadapi segala ujian daripadaMu ya Allah..amiin....

Gent Creative Photography said...

amin...
time kasih nieja..
kita sama2 doakan untuk kesejahteraan hidup masing2...