Monday, December 15, 2008

SMD ke Hot Spring Sungai Klah

huuu..best2..
pagi pukul 10.30 aku kuar gi amek nizam..
pastu kiteorg tunggu konvoi kl kat R&R rawang..
sambil2 tu aku ngan nizam layan tgk moto2 besar yg tersadai kat tepi kete aku..
dorang lepak minum daa..

bile konvoi sampai je,kiteorg gi sarapan dulu..
pastu terus gerak ke arah utara..
kiteorg exit tol Behrang..
gi jumpe miss waheeda dulu kat depan politeknik..
pastu terus gerak..
skali lagi benti kat tepi jalan tunggu gbum lak..

& konvoi terus gerak menuju ke hot spring...
sampai je ujan lebat..
kete aku dah la baru basuh..
jalan penuh lumpur..
huhu..kurang best..

sampai je lepak2 kat kusi yg begitu empok..
then kene bayar daa sorang rm10 untuk dewasa & rm8 untuk kanak2..

pastu tgk ujan dah benti je terus kiteorg gerak gi kolam air panas..
layan secelup dua,
gi lak kolam yg lagi panas..
ni baru yg paling layan...
suhu air tu 30-40 darjah celcius...
panas gak..

anak wani xabes2 nak mandi air sejuk..
ape lagi..gerak ke sane la pulak..

layan air sejuk yg paling lame..
sampai dah ujan pon kiteorg dok dalam air lagi..

pas dah selesai sume,kiteorg kuar & gerak gi makan..
gi makan dekat mane tah..
yg aku tau dekat2 ngan behrang tu gak la..

name kedai tu dapor-dapor..
layan tempat nih..

kiteorg masing2 order fried rice with lamb chop..
layan??memang terbaik...
harga rm13 tapi memang dorang tak kedekut..
kambing tu sebesar2 die letak..
puas hati ooo...
sume layan sampai licin...
tinggalkan sisa tulang je...

pastu??balik la..ape lagi...
huarrrggghhhh..ngantok...layan la gambo lak ek...










No comments: