Saturday, March 14, 2009

Family Day...

Pada 7/3/2009 hingga 9/3/2009 bertempat di De Rhu Beach Resort,Kuantan,Pahang telah diadakan family day MCRC Bank Muamalat (M) Berhad.
seronok takyah cakap la..
dah la pegi sane tak payah keluar duit,dorang siap bagi lagi duit minyak & tol..

malam dinner pulak,dengan temanya Malam Santai,siap dapat duit untuk cabutan bertuah..

yg bestnye,semua yg hadir confirm dapat paling kurang RM100..

walaupon aku baru lagi bekerja kat sini,tapi kemesraan antara kakitangan sgt2 aku hargai..
dorang tak kisah walaupon kiteorg ni staff baru,dorang tetap layan dgn baik..
malah,ex-staff pon ade datang..

aku pulak dilantik menjadi marshall untuk konvoi pagi tu..
cuma konvoi agak kucar kacir sikit pasal kekurangan peralatan untuk komunikasi..

tapi alhamdulillah konvoi selamat sampai walaupon terlambat sikit dari waktu yg sepatutnye..

Gambar??
ade2..nanti aku akan update balik posting ni..
aku sebenarnye malas nak transfer lagi gambar dalam kamera aku tu..
byk sgt.
huhu..

No comments: