Friday, December 12, 2008

MUAH!!!!

korang ade bf/gf/suami/isteri x??

kalo ade,perkataan diatas perlu ditujukan kepada siapa??
mesti la untuk THE SPECIAL ONE kan??

korang sanggup ke kalo bf/gf/suami/isteri korang berkongsi perkataan diatas dengan org lain??
ape perasaan korang??

ok,kalo ORANG TU boleh cakap "muah tu tak semestinya kite kiss die.."

aku tak boleh terima statement kat atas tu sebab ade ke lagi bende lain yg boleh dibuat dengan perkataan "muah!!"??

aku dah byk kali sabar..
skang sabar pon dah tah kemane tah..

aku tak terus pegi serang orang tu pon dah kire bersyukur dah tu..

untuk KAWAN ORANG TU,aku tau ko baca blog aku nih..
aku tak sampai hati nak pm @ sms @ call ko utk cakap bende ni..

harap ko paham la..aku tau sume yg ko borak dgn die..
aku harap ko jgn la layan @ lebih2..
ni bukan bermaksud aku jeles..

tapi sume org dah tau..
aku taknak malu depan org..
& aku pon tak nak ko malu depan org bile bende ni makin ramai org tau..

aku tau ko boring kat opis..tapi kenape mesti ko kaco die??
ramai lagi la org lain..
ni last aku cakap...
ni kire aku berlapis lagi ni...
aku still xnak sms @ call ko...
harap ko paham sendiri & ubah perangai ko...

No comments: