Friday, December 12, 2008

Pernah tak korang rasa diri korang tak dihargai??

macam mane?penah rasa?

ape korang rasa kalo korang sibuk dok hantar sms bagitau ape2 bende yg penting,tapi org yg korang hantar sms tu langsung tak buat macam tu kat korang...
even die dari perjalanan yg jauh & penuh bahaya (hujan contohnya) bila die sampai rumah je die langsung tak bagitau korang,sedangkan korang dok tunggu sms dari dia sampai pukul 5 pagi..

korang lak asik terhegeh2 bagi sms kat die..

lagi pulak,korang penah tak jalan dalam hujan dengan pakai baju kerja semata2 nak jumpe member korang??
pastu bile korang dah sampai die xnak pulak jumpe korang..
penah tak??

kalo tak pernah pon,cuba bayangkan tengah2 hujan lebat korang redah jugak,lepas tu die boleh marah2 cakap xnak jumpe kita..mungkin die ade dgn member lain yg die malu nak kenalkan kita dengan kawan die tu..

korang rase tak diri korang tak dihargai time tu??

macam mane pulak kalo die boleh jumpe kawan die,sedangkan kita yg kawan die jugak ni die boleh taknak jumpe??

dalam kes aku,aku tak kisah die nak buat mcm mane pon kat aku,tapi aku just nak die hargai aku dalam hidup die je...

pada aku la..aku tak pernah rase dihargai lagi setakat ni..
aku pon tak tau kenapa..

kenapa pulak perlu org lain yg sms aku good morning hari2??
kenapa bukan die??

mahal sgt ke sms setakat 5 sen tu??

bile aku bgn tido je mesti ade sms dari org lain yg say good morning..
tapi kalau di ikutkan,aku tak perlu org lain yg hantar sms tu..
aku nak dari ORANG TU...

tak perlu hari2..kadang2 pon xpe..

aku rase aku lagi byk masalah dari die..tapi kenapa asik aku yg mengalah dgn masalah die??

die tak pernah nak dgr masalah aku..
bile aku nak cerita je die selalu potong cite aku..
sampai aku pon dah hilang mood..

buat masa skang aku ade 2 org pendengar masalah yg setia..
salah sorangnye kawan baik aku sendiri la..
yg ke 2....hmmm...org tu lagi...
kenapa die mesti baik ngan aku??
kenapa bile aku tension aku mesti nak sms die??

kenapa bukan ORANG TU??

dah la..aku dah rase lepas sikit skang bile dah luahkan kat sini..
korang baca pon aku dah rase ade org yg nak dgr masalah aku..
thanks...

No comments: