Wednesday, April 22, 2009

Update!!!!

UPDATE!!!


haa..acai.aku dah update blog dah..
eee..bising jew...huhu...

update entry harini,

jam menunjukkan pukul 1.49am,
aku ade kat atas katil bersama laptop Acer ku berserta broadband Celcom ku & jua thumbdrive ku yg bersaiz 2 gig yg telah aku muatkan dgn cerita CJ7 yg aku baru nak tengok..huhu..


UPDATE!!!

aku ngantok..
baru balik lepak minum dekat ngan opis aku a.k.a sup meletup bersama2 along botak & ajoy yrvturbotakbolehjalansebabroadtaxmati...


UPDATE!!!

kerja hari ni agak menyeronokkan..
2 bijik kereta aku dah tarik hari ni..
padan muke..sape suruh taknak bayar..
kehkeh...

customer pon 2 org kene maki ngan aku sebab dorang degil tak nak angkat call bile aku call pakai talipon opis..
blah la lu orang....
aku bukan ALONG la...


UPDATE!!!

ok dah..
aku ngantok..
nak tido...

gudnite semua....
tata...

huargghhh!!!>..

ayark..lupe tutup mulut..
nasib baik lalat dah tido..
kalo tak,abes masuk mulut aku...


KROIIIHHHHHHHHHHHH.........

No comments: