Saturday, April 11, 2009

Vice President??

Ape kene tajuk entry kali ni ngan aku??

Vice President??
aku jadik VP??
ayark...

hmm..betul la tu.
aku dah jadik Mr. VP untuk kelab department tempat aku keje..
kelab ni dinamakan MCRC Club..
MCRC = Monitoring,Collection, and Recovery Centre.

keputusan atas undian yg dorang buat pertengahan march lepas..
aku pon tekejut dgn keputusan ni..
mane taknye,aku dah la baru je nak masuk 5 bulan keje kat situ..
dah dorang bagi kepercayaan kat aku..

yg bestnye,aku dah la pegang jawatan kat dlm Kenarianz,ni pulak ade lagi jawatan penting yg aku sandang..

tapi dah org percaya kat kita kan..
so,kene buat yg terbaik la..

so far aku tanye staff lain,dorang ckp dorang percaya aku boleh buat sbb aku jadik marshall time family day kiteorg kat kuantan tu..
so,dorang tau aku boleh buat..
emmm...ok..alasan yg kire bernas gak la..huhu..

so,event pertama yg dah aku handle ialah majlis perpisahan sorang dari staff department aku yg akan bertukar ke NAZA WORLD..

majlis berlangsung agak baik walaupon aku takde prepare ape2 text utk aku ucapkan hari tu..
emm..kenape aku lak yg kene bagi ucapan??mane Mr. P??

utk pengetahuan korang,Mr. P masuk spital sbb operation lutut..
maknenye,2 bulan gak la aku kene handle sume bende nih..
huhu..masak....

majlis hari tu ade la sikit selisih faham ngan management lama..
eleh..dorang jeles la tu sbb majlis kiteorg lagi best..huhu..

siap sanggup xnak makan jamuan yg kiteorg sediakan tu pasal boikot je..
aperdaa..

lantak la..kalo ko xnak makan pon xpe..
tak rugi pon...bueeekkkk....
aku harap sangat tahun ni aku dapat handle kelab ni & Kenarianz untuk lebih berkualiti & disegani dimata ramai...

Ya Allah,berikan aku kekuatan dalam memegang amanah2 ini..
Amin..

4 comments:

MyeAqma said...

congratulati0n!!!

cL said...

congrats wahai abg gent..hek4..

Gent Creative Photography said...

thanks sume..
ehh..mai..
mane pigi??lame tak nampak??

MyeAqma said...

mai sedang mbawa diri...
hahahah atde la... ada jew ni.. bz sket lew...