Wednesday, March 17, 2010

I'm Back!!!!

Yeahhh...kembali ke alam blogger...
selama ni takde masa nak bukak blog & nak update blog ni disebabkan kepadatan masa & ketiadamasaan(ade ke ayat camni?).

Bukan ape,skang aku bz untuk persiapan untuk suatu majlis..majlis ape??hmm..nanti la..blom lagi majlisnye..

Update terbaru..
kenari aku sudah dijual dengan harga RM24K.so,kepada sesiapa yg agak berkenan ngan kenari aku tu dulu & ade perancangan nak beli time aku open for sale hari tu.ni la harga yg aku jual..
Lumrah alam..bila kite dah jual,baru la ade offer lagi tinggi..hmm..tapi xpe la..dah takde rezeki la tu kan..

Pengangkutan seharian aku skang ni hanyalah sebuah Honda Wave 125s dan juga sebuah kereta juga dari pengeluar yg sama..

Lagi 2 hari sebelum majlis aku ni..tinggal lagi persiapan terakhir je..
so,doa2 kan aku supaya selamat pergi & balik ek..

k la..
see ya..

No comments: