Thursday, September 30, 2010

Kesibukan masa & Kerja..

Rasanya dah terlampau..lampau..lampau ..lama dah tak update blog ni..dah naik sawang pon ade..password pon dah hampir2 lupa..maklum la..bagi yg dah kawen tu mesti paham kelainan org yang nak kawen macam aku ni..
Anyway,thanks to Neija yang mengingatkan aku pasal blog ni..

adoii..badan pon naik sakit2 ni..hari2 keje 8.45am - 8.45pm..sabtu ahad pon kadang2 ade kat opis..so,jangan terkejut lak kalau ade kawan2 yang call hari ahad aku ade kat opis time tu..hehe..

6 bulan...
sempat ke ek??orang cakap kalau nak langsung ni rezeki makin murah..
Alhamdulillah aku dah rasa tempias dia..sikit2 rezeki datang..Syukur..

update terbaru pasal aku ek??ok la..
untuk kesenangan aku & bakal isteri di masa depan,aku dah beli rumah kat area Kajang..so,takyah pikir nak dok menyewa lepas kawen nanti.Alhamdulillah..

update lain lak..mata aku makin rabun..maybe pasal hari2 dok tengok pc kot..kalau drive malam tu memang dah payah sangat dah..nak buat spek tapi tengah tunggu Safari Optical bukak..Acai..kalau dah bukak nanti bagitau ek..pastu kan Visa accepted & bagi diskaun lebih sket..hehe..

2 comments:

Neija13 said...

salam gent..
:-)
Insya Allah segara urusanmu akan dipermudahkan olehNya..amiiin..

Unknown said...

salam kenal gan
http://obatpenyakitasamurat22.blogspot.com/2013/11/obat-penyakit-asam-urat.html